Härlig dag i solen!


Maiky busar med Elias

Elias i trygg famn med gudmor


Sover djupt och länge (2 1/2 timme sov han)

Hej allihopa som kikar in hos mig. Det blev en bra dag igår med min äldsta dotter till slut. Höll på tokig igår av rastlösheten så jag satte mig på bussen och åkte till Linda igår för vi hade bestämt att vi skulle vara ute i solen och fika och åka pulka. Ingen av oss hade någon så Linda började att leta efter en. Det va slut med pulkor överallt (sportlovsvecka), men hon hittade stjärtlappar på Willys som hon köpte för en billig peng. Vi stack iväg och satt oss vid en parkbänk och tog fram kaffe och mackorna. Det var så kallt ute så mackorna frös nästan till is medan vi åt. Sen hittade vi en lagom backe där vi for ned fort och det är verkligen inte bekvämt att sitta på en sån där. Kände mig mörbultad i rumpan efteråt. Linda hade Maiky i koppel så han fick springa efter när hon åkte nerför backen. Han verkligen älskade det. Tiden gick fort och vi var tvungna att gå hemåt för jag hade en tid att passa och Linda skulle vara barnvakt under tiden jag va borta.

Det var första gången hon var barnvakt till Elias så länge själv och hon fick han att o somna i hennes säng utan problem. Nu vet jag att jag inte behöver vara orolig att lämna han till dig gumman. Eller jag va aldrig orolig när jag åkte iväg, vet att ni går ihop så bra. -Roligt att han blir generad när du pratar med honom. -Han lägger huvudet lite på sné som han förstår va du säger för nåt. Han är en riktig sötnos och charmör.
Tack för igår! Nästa gång är det du som vinner över mig i Jeopardy och jag vinner över Fredrik :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0