Äntligen ordentlig träning!



Igår va jag första gången på väldigt länge på gym och tränade. Min kära dotter va med mig och passade Elias, så jag kunde koncentrera mig på träningen. Först stod jag en halvtimme på crosstrainern, sen blev det styrka i både armar och ben...körde rodd hårt och fort. Tävlade med tjejen bredvid..hehe...jag rodde fortare henne såg jag. Sist avslutade jag med ryggen och magen. Åh va min kropp behövde en genomkörare. Så pigg jag blev efteråt, för efter vi hade tagit bussen till Linda så tog jag en promenad till Willys och handlade lite käk. Så det blev en mysig kväll hos Linda med spagetti och min goa köttfärssås med creme fraiche. När Let´s dance började så åt vi supergod chokladglass med maränger till. Elias sov från 7 till 9 på morgonen med ett mål mat på natten. Så tidigt har han aldrig somnat.

Det vi skrattade mest åt va när Linda sa till Elias -men du ska inte klia dig på snoppen. Då tittade Elias på Linda med huvudet lite snett och log som han va generad och log med hela ansiktet. Det var precis som han förstod va hon sa. Tänk om man skulle hinna filma alla ögonblick i livet., för det här va en sån grej som va klockren!

Tack igen för en mysig kväll mina tjejer. Nu är det sportlov och då kan vi umgås med varandra ännu mera! Ser fram emot en filmkväll hos dig Linda. 

Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt med träning...jag börjar nästa vecka!!Vi kan peppa varandra.kram

2009-02-15 @ 20:40:03
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0