I väntans tider!



Trodde verkligen inte att sista månaden av graviditeten skulle bli så jobbig. Kom inte ihåg att det var så med Linda o Sofia. Min mage känns så stor nu och kan knappt knyta skorna eller vända mig i sängen och går upp minst en gång på natten för att kissa.

Vaknade imorse på dåligt humör och var grinfärdig för jag är så less på att inte kunna aktivera mig som jag brukar göra annars. Vill kunna använda min kropp som vanligt igen och inte känna mig som en gammal pensionär. Tanter med rullatorer går ju nästan om mig nu.

Thomas tog med mig ut i det härliga soliga höstvädret för att jag skulle bli på bra humör. Vi tog en sväng med bilen till Skarholmen och tittade på båtarna och sen åkte vi till Sunnerstastugan för en fika. Sen gick jag en sväng i el-ljusspåret för jag måste röra på mig, men Elias trycker så hårt neråt så jag kan inte gå så fort. Det känns som jag har den mellan benen nu för han har sjunkit ner ännu mer nu.

Imorgon är dagen D och beräknad förlossning så vi får se om den vill komma ut då eller om jag kommer att få gå över. Håller tummar och tår att få slippa det för jag kommer inte att vara på så bra humör om jag får gå för länge och vänta.

Nu ska jag gå och äta lite glass. Det är det enda roliga jag har nu är att äta och fika om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

så skönt att ha en laptop, men jag måste köpa en rauter. vet du vart de finns billiga? de blev en toshiba och LG på dammsugaren. Den är skit bra! Jag ska hem och med glädje dammsuga efter jobbet. Vad stor du är! Kan han komma snart eller... puss

2008-09-26 @ 11:46:06
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

har du inte fått värkar än? ha en toppen dag! puss

2008-09-30 @ 09:54:25
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu har alla satt igång betting på när ungen kommer ut här på mitt jobb. Haha det har blivit värst grejen här på jobbe. Pengar inblandat och allt. Haha. Hur mår du? puss

2008-10-01 @ 11:52:34
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: hanna

GRATTIS Helena, till lilla Elias :) Superdupergullig ju!



Hoppas ni mår alldeles utmärkt!

2008-10-07 @ 10:16:22
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0