Ännu en helg i Sthlm

Sofia, jag och Thomas åkte iväg sent på fredag kväll till Thomas lägenhet. Det blev en full bil efter vi lassade in både väskor och kassor, för vi tömde kylskåpet  oxå, för hos Thomas gapar det tomt i skåpen. Sofia fick sova på soffan och det blev fullt i lägenheten av alla väskor. Två st går bra i lägenheten men 3 blir det lite trångt där. Lördag tog jag och Sofia en promenad efter Norr Mälarstrand i det vackra höstvädret ner på stan, för hon skulle klippa håret på SOUK och jag fick vänta tills Elias blev hungrig och jag visste inte va jag skulle sitta, men jag var smart och tog några klädesplagg och gick in ett omklädningsrum och ammade honom. Han åt inte mycket och jag var trött av lågt socker och ville fika. Efter Sofia var klar gick vi till Wayne´s Coffe för en nyttig smörgås och kaffe, men vilken hög volym det var där, så han kunde inte sova. Sofia gick iväg för att kolla mer på kläder och jag hade redan lessnat på stan. Inte så roligt att gå på Drottninggatan en lördag , för det är trångt på gågatan och butikerna. Nu kommer jag undvika såna dagar hädanefter om jag har barnvagn med mig.

Medans vi var på stan så roade sig Thomas med ett lopp som heter Tjur-ruset som var ettt speciellt lopp med hinder som man ska ta sig över som snöhögar, lera och vatten som är en mil lång. Det gick bra för han, det tog en timme för han och det är väldigt bra. Efter det så stod han i ett tält och visade upp sin väska som han har skapat, för att kolla hur stort intresse är. Han har lagt ner många timmar på att sy den och nu får vi se om kineserna kommer att sy upp ett antal för försäljning. Det är inte vilken väska somhelst utan en väska där man kan hänga upp sin handduk och träningskläder på tork.

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder :) tackar, jag ska hälsa! Nu har jag varit och köpt champanjglas och en tavla till sovrummet. Så roligt med nya saker till hemmet! Jag förstår att du är törstig ;) ha en bra dag! peace&love

2008-10-27 @ 12:58:53
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: pluttsan

åå de låter mysigt gumman, niu har jkag äntligen lagt din blogg bland favoriter. hihih



jaa en fika ngn dag , säg till när du kan, ja har ju som sagt var bil så o e hemma , men fredagar passar ej bra då ja hämtar tjejerna. pöös catta

2008-11-02 @ 21:14:52
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0