Träning=må bra

Nu sitter jag här fast jag borde träna istället. När man har en liten bebis som vaknar på natten och ska ha mat då är man inte så pigg på att sätta igång och göra alla måsten. Men om jag ska gå ner mina sista 4 kg och komma ner till matchvikt då hjälper inte bara amning längre. Mitt mål är att komma i mina snygga åtsittande favvojeans. Tänker inte kosta på mig några nya jeans en storlek större "deppigt värre" Tänk om man va rik då kunde man ta en genväg istället med fettsugning eller ännu bättre ha en personlig hälsokock. 

Nej nu måste jag göra någon nytta medans Elias sover.

Tack alla för era fina inlägg ni skriver om min käraste sladdis och första pojken för mig. Han är verkligen jättesöt och ursnäll. Kan inte ha fått en bättre bebis. :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet du jag drog fram min träningsmaskin idag men jag hann bara med 7 minuter sen vaknade Liam och ville ha mat. Men de 7 min var jobbiga haha otränad som man är.

Kollar in här ibland men mest för att se nya bilder på Elias :-) Har inte vart på öppna förskolan än men funderar på det. Oj Liam har vart stark i nacken ända sen han föddes :-) Fast inte så stark som han är nu. Är inte så duktig på uppdatera min blogg heller, utan skriver när man har ork.

Hade jag haft pengar så hade jag lugnt kunnat fettsuga mig hehe men men vi får telepatiträna med varandra på cyklarna :-)

Kram

2008-11-13 @ 16:13:52
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: pluttsan

skojjar du, behöver du träna?? 4 kg är ju nada... ja har mer kvar tror jag hmm..

Men verkar srå still, men de kommer väl. måste dock äta bättre.. hoppasni haft en super dag.



samt en sak till? låt träningen komma , du hinner de med , pressa ej,, de skall ja inte heller göra . läste om att man hinner de med, samt att ej lägga för mycket fokus på kroppen den första tiden utan på bebben hahaha bbra va???pööös catta

2008-11-13 @ 17:51:28
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0