Saknar dig redan!

Åh va jag längtar till sol och värme!! Det är bra med Sverige att vi har 4 årstider, men nuförtiden har vi inga vintrar tyvärr längre. Jag gillar att åka skidor både nedför och på längden och då måste man åka en bit upp för att göra det, men jag föredrar alperna i Schweiz. Vill åka dit snart igen åh va jag vill ut o resa känner jag.

Min söta dotter har åkt till Teneriffa en vecka med sin pappa och farmor och jag är så avis!! Ska ut och resa med Elias när han har blivit lite större...mitt drömmål nästa gång är Dominikanska republiken eller Thailand. En dag ska jag dit.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej...

Min yngsta son är snart 4 månader, född 22.a juli.

Kul att du shoppat lite,det mår man alltid bra av..,0)

Jag tror jag gått ner mina kilon, har inte gått upp så mkt men ngn av mina barn..Du då?

Söt dotter du har,så fina bilder.

Tränar du redan? Duktig du e..Kram kram

2008-11-12 @ 18:31:11
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Hej! Tack så jättemycket, nu blev jag jätteglad! Jag har turen att mina kilon sprider ut sig över hela min kropp, så de inte sätter sig på just ett ställe.. Därför tycker många inte att jag ser överviktig ut. Men det är jag! haha det lät som jag va stolt över att jag är det nu, men det menade jag inte :P Har nog aldrig sett en sån sööööööt bebis! Den lilla söta krabaten är lätt värt att tappa lite hår för! ;) Kram kram

2008-11-12 @ 19:04:30
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Thailand är fint :-)

Var där i januari på smekmånad och det var så mysigt. Men rekomenderas att åka runt och inte stanna på en och samma plats hela tiden, det blev lite långtråkigt.

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2008-11-12 @ 20:09:07
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej

Såg att du kollat in hos mig, recept kommer det komma mer av garanterat. Me like recept och food...hehehe. Nu har jag läst din blogg. Gudars vilken söt liten Elias du har. Jag blir alltid så sugen när jag ser en bebbe men vi har en 11-åring och tre tonåringar så det får räcka...Jag har varit både i Thailand och Dominikanska och skulle rekomendera Thailand. Det var mysigare, renare, trevligare folk och bättre mat där. Fast snorkla i Sousoa (Donimikanska) var bland det häftigaste jag gjort. så båda är bra...

Ha det så länge!

Kram Malin

2008-11-13 @ 10:18:57
URL: http://-viktenochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0