3D/4D Ultraljud



Vilken upplevelse det var idag på 3D/4D!!
 

Kan inte lägga in alla 69 bilderna... så jag länkar till min sida på Familjeliv.
Alla andra får bara mellan 30-50 :-)
Det var verkligen en "färdig" baby man såg. Man såg hur han låg därinne och sparkade, gapade, svalde vatten, blinkade etc. Kändes helt fantastiskt! Vi fick dessutom med oss både en dvd skiva med hela ul undersökningen samt en CD med ett 69 bilder och några var videoclips.

Men Tony (läkaren) fick jobba hårt för han ville verkligen ligga med fötterna mot ansiktet och en hand var där oxå. Otroligt viga de är; en riktig akrobat. Han tog verkligen tid på sig för att få fina bilder. Egentligen håller han på i 30 min men för mig 46 min

Jag rekommenderar starkt att många gör detta och helst i mellan v 25-30, för nu har jag en bild i huvudet hur den ser ut och varje gång den sparkar så ser jag ansiktet.

Han brydde sig inte mycket om att ändra ställning fast han puttade och skakade min mage, lika envis som föräldrarna. Han ligger med huvudet neråt och det sa bm att den gjorde oxå. Det har han gjort länge nu för jag känner hur den trycker neråt. Den vill komma ut redan, men jag ska knipa ett tag till

Det sista han gjorde va att gick igenom alla organen noga som på rutinul och gjorde verkligen en närbild på hjärtat och såg att det fanns fyra kamrar och sen njurar, lever, urinblåsan, tarmar och kollade mina äggstockar och allt såg normalt ut. Sen slog han på högtalarna och man fick höra hjärtslagen i hela rummet. Glömde säga att jag frågade om han hade hår och då visade han ngt som hängde i nacken och det var rätt långt :-D

It was amazing!

Kommentarer
Postat av: Linda

de svider i ögonen nu. jag blev så rör av att se dom där bilderna. jag kan inte fatta att det är min lillebror där inne. de måste varit så coolt att uppleva det där idag, önskar jag kunde varit där. jag vet att du är lyckling nu mamma och att du är lycklig gör mig lycklig. jag älskar dig och jag älskar lillebror fast jag inte ens fått träffa honom än...

2008-07-08 @ 22:32:56
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

hallå mamma! uppdatera. boring

2008-07-22 @ 21:04:39
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0