Helg 18-20 jan

image39

Så nu har en helg passerat igen och den har varit skön och lugn. Först kom Thomas hit med vin och öl som han hade köpt i Tyskland. Han hade släpkärra med sig när han bilade hem och då passade han på och köpa 5 backar öl och sprit och vin, så nu har han så det räcker länge om han inte ger bort till ngn. Men när Sofia och Emil kom till mig då åt vi tacos och drack en varsin god weissbier. Älskar den ölen! Vi hade en mysig middag och pratade om spöken och berättade om när jag kom vilse i skogen. Den ska jag berätta om en annan gång. Vi avslutade med en film på kvällen och sen var alla trötta utom jag som inte kunde sova som är nattuggla.

När lördagen kom så tänkte vi bowla men det kunde man glömma lika fort....det var upptaget ända till tolv på natten så vi åkte ner på stan och gick o kikade bara. Sofia o Emil åkte till Tierp för Emil skulle vara fyllechaffis och det vill han gärna vara nu när han har nyligen fått körkort.

Så jag handlade en snygg basker och en sjal och sen ut i det trista regniga vädre och åkte till Linda och fikade, för Thomas skulle få se Lindas ursöta hund Mikey. Thomas är lite hundrädd men den här hunden kan man inte vara rädd för. Tony var där så Thomas och han pratade lite medans jag masserade Linda, sen  berättade hon kusliga spökhistorier och avslutade med en promenad med snabbfotade Mikey och det var verkligen hundväder.

Kvällen gick så snabbt så det blev ingen spökvandring och anden i glaset så det måste vi ta nästa helg! En jättebra helg annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bytt bakrund ser jag. fint. vad bra att du hade en bra helg. var för att du fick träffa mig förstår jag ;) haha. nej jag är helt förstörd att han är död, helt sjuk. jag snart så tror jag Britney kommer dö också. Ha en toppen dag! puss puss

2008-01-23 @ 11:58:49
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Linda

ja nu blev de lite snurrigt va. haha. jag vann iaf bowlingen överlägset. Ha! ja ring mig snart så blir jag glad. saknar dig me. puss

2008-01-24 @ 16:44:59
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0