Äntligen vår och glädje!

image52Mayan mystica mycket god glass!



image55


Våren är här med sol och värme det har varit 11 grader och jag har suttit på en bänk utanför mig länge och känt värmen i ansiktet, sen tog jag en promenad till Ica för att köpa en ny Gb-glass den var jättegod!

Idag har jag känt lycka och det var längesen jag kände det. Det beror på att att den stora stenen har släppt från mitt bröst och det börjar ordna upp sig. Mr X ska ta sitt ansvar som pappa och jag blev så glad när han sa det i söndags så vi hade grinkalas bägge två. Våra ögon var som kaninögon men va gör det när det var glädjetårar. Han har satt upp en mur mot mig och när den släppte så var det så oerhört mycket känslor på en gång. Han sa så mycket fina saker så jag bara smälte. Han sa att det kanske är enda gången han kommer att gå igenom en sån här stor grej i livet och det vill han inte missa. Han pratade med "krabaten" i magen och sa att det var han som är pappa och vi blev så rörda. En glädjetår rinner ner på min kind just nu. Åh va jag är glad just nu :-D


Kommentarer
Postat av: Emil

Bra god glass det dära!

2008-04-01 @ 22:46:53
Postat av: Linda

åh gud, jag blir alldeles tåröggd. Hälsa thomas och gratulera till att han ska bli pappa. puss

2008-04-02 @ 14:05:59
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är så glad att Thomas äntligen har fattat :) Jaa, hälsa Thomas och gratulera från mig me!

2008-04-02 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0